Färglatt i pumps

image75 

Tights och linnen - Topshop
Kofta - Rodebjer
Blå strumpor - HM
Pumps - Björn Borg


Halvdan bild på vad jag har på mig idag. Färg i pumpsen!
Det blev en tur på Topshop. Ur Kate Moss våren gillade jag lite extra denhärdenna och den.
Jag är väldigt inne på stjärnor också. Vita stjärnor på marinblått tyg. Chanel-stjärnor. Fanns en sån klänning på Topshop, men den hängde ensam och var en storlek för stor.
Innan jag tog spårvagnen hem gick jag förbi Drömma, där jag praoade i höstas. Nu är jag mest där för att tråna efter underbara klänningar.

Hann möta Oscar för att stå och tjöta en stund också, innan det bar iväg hemåt!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: annie

du har alltid så fina kläder!

2008-03-28 @ 11:25:46
URL: http://annienilsson.blogg.se
Postat av: cissi

tack sötnos :)

2008-04-06 @ 12:27:39
URL: http://www.fashionabelt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0