Vår!

467978-116467978-114467978-115image113

Det blommar och är blå himmel. Jag har legat ute på baksidan i eftermiddag och slänger upp ett par bilder därifrån. I skolan hade jag på mig  snarlikt dethär, fast en grå slapp klänning istället. Vad jag ska ta på mig nu vet jag inte, men ombyte och smink är det dags för - ska möta upp vännerna i hamnen! Grillning ikväll, underbart. Vad gör ni för skoj denna fredag?

Jag skriver detta inlägg till en av mina bästa vänner, Nathalie. Vi ska kämpa livet ut tillsammans, och slutar du kämpa ska jag kämpa åt oss båda. Så mycket betyder du för mig. Och när vi är gamla kärringar ska vi köra trimmade handikappskärror på hög speed så att våra övervakare får ett helvete. Det har vi lovat varandra.

Kommentarer
Postat av: sanna

oj vilken fin blogg du har! :)

2008-04-19 @ 12:03:08
URL: http://sannaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0