2008.

Om 2007 var tightsens år blir 2008 strumpbyxornas år. De grå strumpbyxornas år. Jag har dock nog med grått på mina klädstänger. Igår köpte jag ett par svarta strumpbyxor i 40 den på HM Divided. 30 spänn. Tänk att man kan bli så glad för så lite. Imorse hittade jag ett annat svart par i 20 den. Lika glad för det.
Men jag lever i mina tights. Åh, jag kommer bli ett modeoffer. Jag kommer att slänga ut favoriterna från American Apparel och lasta in nya, billiga strumpbyxor i gråaste grått! Det är bara att vänta och se!
Så, tights eller strumpbyxor? Inte 2008, utan allmänt.

Mina naglar är fortfarande à la naturell, men jag är klar för prov imorgon, och ska nu sussa mig i säng. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0