Cissi.



På födelsedagsfirande i Stockholm. Bästa vännens byxmyndighet!



Inte många minuter in på 2008, i Bergen, med Hanne och Regine!



I somras!

Jag kom fram till att ni som inte sett Fashionabelt Blogspot, inte vet ett smack om mig. Så det ska jag klargöra!

Jag är Cissi. Egentligen Cécilia, men det säger ingen. Jag bor på Sveriges framsida, bästkusten i Glenns hemstad Göteborg. Hemma är det bara jag, mamma och pappa. Födelsedag har jag näst sista dagen på året. Född 1992. Jag går i 9c, världens bästa klass, och har valt samhäll-språk. Vill bli journalist. 
Jag föredrar att shoppa, se på fotboll, resa, och den gamla goda - vara med vänner, såklart. Shoppar gör jag helst i Stockholm och Paris, där mormor bor, annars är HM en favorit.
Jag har ett favoritlag i varje liga - IFK Göteborg, Manchester United, Barcelona, Lyon, Roma.
Reser gör jag helst också till Stockholm, till Linnea, och till Bergen, Norge där jag har vänner från en internordisk lägerskola. Så det blir nog en del bloggning om det.
Jag gillar Sex and the City, speciellt tredje och sjätte säsongen, och Gossipgirl böckerna. Ovanligt.
Min musiksmak har beskrivits såhär: "Du lyssnar bara på smörsång och Marit Bergman", samt "Är inte du lite för söt för att lyssna på sånt här?" Just nu gillar jag Dope.
Ja, jag tog hjälp av en mina vänner-bok från lågstadiet. Fick alltså samtidigt se vad mina vänner svarade för typ 8 år sedan.

Jag kan också berätta att min kamera är sjuk, men outfitsbilder kommer. Och att jag ska operera vänster knä på onsdag och inte fick ha nagellack då. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0