Lycka.

Jag är lycklig för idag har jag fått prata med två av mina underbara norska tjejkompisar. Jag saknar Bergen ganska mycket nu. Eftersom att det numera är Didriks födelsedag ska jag börja med att skriva "Gratulerer med dagen" och påpeka att det idag var exakt 2 månader sedan jag åkte till Norge. Senare idag vankas alltså knäoperation. Skulle hellre åkt tillbaka till Norge. Men vem vet, jag kanske lyckas skaffa mig ett jobb och åka upp på påsk? Jobb sökes.

PUSS!



30 december 2007. Firade min födelsedag i Bergen. Här med Gabriela.



13 september 2007. Internordisk lägerskola, orientering. Regine och Didrik i bakgrunden, med sällskap av Pål.

Kommentarer
Postat av: Gabriela S .

CISSI

2008-02-27 @ 20:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0