Urban Outfitters

image4
Tisha och skor från UO.

Urban Outfitteres är ett Mekka, nästan bättre än American Apparel. Hade velat matcha ihop en blommig kjol med en gul batman-tisha och skinnpajen från HM, men pengarna räckte inte, den där lördagen i Stockholm.

Tishan här har en otroligt fin bild framtill - att ha till allt, alltid, mockaskor vill jag ha till korta, fladdriga klänningar och bara ben i vår och de sista skorna är ett perfekt sätt att bli längre.

Idag fick jag ett glädjande mail angående en eventuell balklänning. Jag säger bara Ida Sjöstedt, catwalk SS'08. Kanske dyker upp ett smakprov här på bloggen senare.

Ikväll har jag pajat vattenkranen i badrummet och nu är det dags för lite Chanel på naglarna!

/C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0