Ännu lite måndag

När jag stod och lagade mat med mamma ringde Johan och sa: "Typ halva klassen ska ner i Långedrag och bada, kommer du?" Varje dag förstår jag lite mer hur mycket jag ska sakna 9c och Johan Cederberg.

Jag blev uppmött av Oscar, Filippa och Mimmi som tydligen inte fick hänga med vår tuffa klass...och på spårvagnen satt Linnea. Men när vi väl närmade oss Saltholmen kom klassen i samlad trupp på moppar och cyklar. Så det blev en mysig promenad hem och sedan sitt på altanen med vackra Sofis mode och sedan jordgubbar framför favoritbloggarna. Nu ska jag röja upp och gå och lägga mig. Imorgon ska min klass se en rättegång i tingsrätten. Senare blir det förhoppningsvis en biljett till Bergen.

Kärlek till vännerna, speciellt till Didrik och Tina som firar 10 månader i 40 minuter till. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0