Packning.

Igår var årets hittills värsta dag. Jag lämnade mitt kära Bergen och kom hem till ett Sverige som kördes ur EM av ett landslag som till största delen inte tillhör Europa. Så då har jag nämnt Norge-Turkiet för sista gången också.

Idag har jag packat upp och lagt kläder i tvätten, hängt upp tvätt och just lagt ny packning i en annan resväska. Det blir Båstad över helgen. Midsommar ska firas. Så har jag hjälpt mamma att handla mat och lagt ansiktsmask. Kvarstår gör mjukgörande kräm. Vi har också haft besök från Bryssel.

Nu lyssnar jag på Iris och tänker på Isabel och Daniel, och Material girl och tänker på Eirik med Singstar mikrofonen. Jag saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0