SOMMARLOV!

Det kommer fina bilder när jag bara fått tag på dem. Idag gick jag nämligen ut grundskolan. Efter kyrkan stod klassen i en ring och skrek och grät och kramades. Linda hade köpt rosor och gjort fina kort till alla.

Jag var hemma en stund och åt och pratade i telefon och sedan mötte jag upp gänget för att fira friheten. För vissa blev det en tursam mun mot mun lek, men för mig blev det en skadad fot. Ja, allt kommer i bilder.

Just nu kan jag inte sova, fast det är mer än dags. Jag har fortfarande galet mycket att göra innan det bär av. Bergen ni vet.

Efter ärenden imorgon blir det fotboll, SVERIGE, och sedan övernattning hos Hanna på hennes ö.

Nu - natti.

What time is it? Summertime!

Kommentarer
Postat av: Ann Elisabeth

Hei! Selvfølgelig vil jeg være månedens blogg:D mailen min er: [email protected].

:D

2008-06-19 @ 14:16:17
URL: http://aesinblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0