Jordgubbstårta.

Älskar att sammanfatta mina dagar i bilder, så här kommer onsdag. Idag har det dock blivit flera fina videos, men de ligger bara till beskådning på Facebook.


Linnea och Hanna.


9c.


Bröderna brun.


Vår klassföreståndare hade bakat jordgubbstårta till oss. Visste väl att han tyckte om oss knas också.


Johan langar minen.




Niklas H och jag.


Nya skor från Din sko. Hannas väska från Åhlens. Hannas hund heter Diesel.


En något sånär bild på dagens klädsel. Klänning från Gina Tricot och nya skorna. Enkelt och bekvämt.


Det finns en gata på Brännö som heter Kärleksstigen!


Jag åkte med Hanna hem. Idag flyttade hon till Bränno. Skitfint hus. Vi badade. Jag som skulle hålla mig till Bergen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0