Some boys hug me, some boys kiss me.

Bergen. Med helt fel packning intog jag mitt favoritställe i Norge.

 Hanne fick inte vara med på bilden, hon är blond. Här istället med söta Iselinn, Gabriela och Isabel.
 Gabriela blev byxmyndig i Norge, 16, den 11 juni. Presenten kom lastad från Topshop.
 10 trinnet bjöd på en blåklädd transvestitföreställning under revyövningarna.
 En personlig favorit, Anders.
 Jag och Jarle har ett internskämt som gett mig mycket skratt och honom mycket handarbete.
 Det skulle dansas, men Gabriela var trött.
 Söta bästavännerna Helene och Pernilla.
 Kärlek i mataffären.
 Eirik anser att man ska respekt för snobbarna och absolut inte sitta på golvet hos Lacoste.
 En favoritbild från volleybollbanan.
 Jag efter catfight med Yoyo och Lilleman, dränkt i cola och rullad i sand.
 Ole Ragnar.
 Avgångsklassen.
 Norges flagga som lösnaglar var ett av mina två inköp.
 Naglar och Brannskor.
 Gneist g 92/4 - Fana g 93/5 på Liland.
 I skolan.
 Isabel posar med afrikanskt hemma hos Eirik.
 Det blev 32 kronor och jag fick behålla kepsen.
 Donken.
 Vi firade Gabrielas födelsedag på Peppes.
 Så kul kan man ha med löshår.
 Isabel tycker att det är sexigt när killar ser uppåt. Jag tycker att Sondre alltid är söt.
 Vi gav oss ut på en båttur i Steinsviken, som slutade i panik borta på Hjellestad.


 Jag bodde hos Henrik, som jag är väldigt glad i.

Jag har ätit pizza och Big Bite för alla mina julipengar, förlorat i Singstar svenska hits och fått fina filmer, bland annat Eirik som sjunger "Some bots hug me, some boys kiss me".

Hanne meddelar att revyen gick perfekt och imorgon är det bal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0