1 dag left.

Torsdagar är bästa skoldagen. Vi slutar 13,45. Och imorgon blir det dessutom påsklov! Då kan jag äntligen sluta vara avis på Henrik, Gabriela och resten i Bergen som vart lediga sen i fredags. Och vi får 1 hel lovdag mer än de.

Dagens klädsel består av mjukisdress i grått, svart och vitt, antar att det inte kväver någon bild.

Idag hade 9c matteprov som gick bra i början och dåligt i slutet, håltimma, påsklunch och hemkunskap där det gjordes piroger.

Efteråt var jag i stan med Lisa för att införskaffa en klänning som ska passa på hennes prinsesskalas på söndag OCH senare i sommar. Blev en vit en som jag förmodligen visar upp i helgen.

Läste hos Linn att Stockholm Fashionweek är flyttat till början av juni. Det suger för i augusti brukar jag ha chansen att närvara.

Igår kom jag fram till en lustig sak. T i Bergen som spelade i samma lag som SS kände SH som var på lägerskola med O. Liten värld.

Nu ska jag njuta at att slippa plugga!

UPDATERING: Esprit hade modevisning i Nordstan idag. Modellerna släpptes med lina från en ställning och gick stuprakt nerför catwalken samtidigt som de gjorde rörelser till discopop. Hade de bara gått rakt ner med vanligt catwalkssound hade jag gillat det starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0