Göteborg - Bergen

Igår sa Stefan att han sett reklamen "Stockholm - Bergen 249 kr" på en buss.

Idag fick jag vara hemma till 12 och då hade vi matte för 5 pers i 9c.
Jag hade på mig svart baddräkt från HM, svarta tights jag med möda fått över bandaget, mormors mörkblå kofta från Paris och skinnimitationen också den från HM.

När jag kom hem lyckades jag få fart på kameran, så jag sprang ut för att ta en outfitsbild, men då dog den såklart igen.

Nu har jag letat flyg till Bergen. Snart ska jag leta jobb istället. Men nu har jag tre gula böcker att ta itu med - engelska och samhäll. Vad vet vi om FN egentligen?

Kommentarer
Postat av: Josiee

natti sötnos:)

2008-03-06 @ 23:34:30
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0