Måndagar är skit

image43

Tror det var hos Ebba jag först såg Kate. Hon är underbart fin i Miu Miu i brittiska Elle. Tillsammans med the Olsens , Agyness och Karl så är hon en smärre svaghet hos mig.

Igår somnade jag efter 4, imorse pallade jag mig upp halv 7, åt frukost, tog på mig Mimmie tishan, ändrade mitt utseende från zombie och plattade håret. Så tog jag och kryckorna bussen till skolan. Men vi hade visst idrottsdag. Så S och hans vänner fick sig ett gott skratt, klassföreståndaren hade en del att komma med och D anlade en förvånad min när han såg mig med kryckor igen.

Det blir väl en del engelska idag då, för imorgon ger jag tiden åt Manchester United - Lyon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0