Maundy Thursday

Efter skolan idag var jag hos sjukgymnasten för knä-rehab. I väntan på bussen blev jag ägare till ELLE UK, April 2008, ni vet med Kate Hudson
Sedan mötte jag mamma i stan. Vi drack Chai Latte och spanade in Kina på NK för det har inte blivit gjort än. 
HM köptes nödvändigheter - som strumpor. Färgglada att ha i pumps i vår. Jag blev kär idag igen också. I ett rosa & transparent linne att ha på "pyjamasparty". Inte helt seriös där nej.

Ingen utgång blev det idag heller. Första dagen på lovet och allt. Sol och snö om vartannat har gett mig en lam förkylning som verkar bli kvar en stund.

Vad matchas bäst till benvitt "siden", guld, silver eller strass? Smycken, alltså.

Puss!

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag skulle säga guld :)

2008-03-20 @ 22:51:43
URL: http://nathlyy.blogg.se
Postat av: cissi

låter toppen, tack :)

2008-03-21 @ 16:20:47
URL: http://www.fashionabelt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0