StyleInc

Fick mig en intervju med Marte som skriver StyleInc, har en snygg slapp stil och som kronan på verket bor i min favoritstad Bergen.  Kanske kan hon sjunga "Heia Brann" också ;)

image44

1. Hur mår du?

Jeg har det veldig bra for øyeblikket jeg:) (håper jeg forstod spørsmålet rett nå)


Vart i Norge bor du?

Jeg bor i Bergen.


Vad inspireras du av?

Mye som inspirerer meg, alt fra årstider til etnisitet til andre personer med spennende stiler:)  


Vad gör du på helgerna?

I helgene er jeg ute med venner, på shopping eller på min elskede hytte på fjellet:)


Tycker du själv att din stil är mer "vardag" eller "uppklädd"?

Stilen min er veldig variert. Om jeg føler jeg pyntet eller verdagslig varierer på humøret, så jeg kan være begge deler. Er som oftest litt laidback.


Vad läser du för modemagasin? Finns det bra norska modemagasin?

Jeg leser ikke så mye blad, er mest inne på blogger ol på nettet.


Vilka bloggar läser du?

Fashiontoast.com er min absolutte favoritt! Men jeg har også veldig sans for Amanda Berg sin blogg. 


Vart shoppar du helst? (butik)

H&m eller secondhand butikker:) Men det er jo mange flere butikker man kan finne skikkelig godbiter i. I utlandet liker jeg Zara og Topshop.


Varför bloggar du på svenska Tjejsajten?

Det vet jeg ikke egentlig. Blogget på blogspot før, men ett eller annet skjedde slik at jeg ikke klarte å poste noen innlegg, så da startet jeg på tjejsajten.  


Vilka städer som du besökt har bäst shopping?

Jeg var i Berlin for en måned siden. Det var helt fantastisk! Syns også at København er en fin shoppingby:)


Om du hade en kändis stil, vems stil skulle du då ha?

Elin Kling, eller hun som står bak Fashiontoast.com:)


Gillar du fotboll? I så fall, vilket lag håller du på?

Nja, jeg er litt medgangssupporter kan man si. Heier på de som vinner. Hehe. Hovedsakelig går det i Brann (Bergens fotball lag).


Föredrar du sneakers eller högklackat?

Det er finest med høye finsko, men absolutt mest behagelig med sneakers;)


Vad lyssnar du på för musik?

Liker My chemical romance, The killers, The postal service og Matchbox twenty! 


Favoritmärke/designer?

Chloé, Alexander Wang og Marc Jacobs:)


Vem är din favoritmodell?

Syns Heidi Klum er en av de absolutt vakreste på jord!


Vilken designer gjorde snyggaste kollektionen SS'08?

Alexander Wang har tatt meg med storm!


Har du varit i Stockholm? Vilken är din favoritbutik där?

Jeg har vært i Stockholm ja, men det er lenge siden. Så jeg husker dessverre ikke helt hvilke butikker som var bra.


Vilka plagg satsar du på till sommaren?
Kort skinnjakke, vintage solbriller, flashback med søte kjoler med blomstermønster, store clutcher med sterke farger, og oppbrettede jeansshortser:) Gleder meg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0