Glæde, lykke, kjaerlighet

Idag klockan 14,18 ringde Henrik mig och frågade vart jag skulle den 12-18 juni. "Till dig?" svarade jag hoppfullt och så går färden. När jag såg hur Michaela presenterade tjejerna hon vart ute med tänkte jag att jag kunde göra likadant med mina norska. Michaela är ju trots allt den största inspirationskällan så det har hon säkert inget emot.

I 10b, som var med oss på lägerskola i Århus, går:



Pernilla, Helene, Gabriela och Hanne.



Sondre, Jarle, Didrik och Anders.



Iselin.



Regine.

Och i deras parallellklass går:



Henrik, Iselinn och Tina.



Isabel.

Och vi ska få världens finaste vecka i Bergen. <3


Kommentarer
Postat av: Frøken Lund

Bergen er den beste byen! Du kommer til å få det kos<3

2008-05-28 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0