What time is it?

Summertime! Solen skiner, som vanligt får man nästan säga nu. Har blivit lite för mycket tråkig solen-skiner-jag-är-lycklig-bloggning på sistone. Tänk om det börjar regna till helgen..USCH. Idag sitter jag däremot inne, fick tillbaka min SATC-box igår. Har lite catch-up att göra. Dricker sockerdricka och funderar på att snart ta med mig skolarbetet ut i trädgården. Bokrecension - Gossip girl och geografiredovisning om Pakistan.
Vad har ni för er i det fina vädret? Eller det kanske regnar där du bor? Till och med Bergen har sol! Föresten, jag fick Brann-skorna på posten idag. "Byttekortet" satt utanpå skokartongen och det tyckte mannen på posten var roligt. Heia Brann!

Har på något konstigt sätt tröttnat lite på tighsen jag alltid har på mig. Undrar om det är dags för byxor -chions eller 501:or? Shorts och bara ben kommer inte riktigt än för bleka mig...
Sofi matchar supersnyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0